סנן מוצרים לפי טווח מחירים: הכנס מחיר מינימום ומחיר מקסימום לחיפוש.
בנוסף, ניתן לצמצם את החיפוש לקטגוריה מסוימת.
חיפוש לפי תקציב
מצא מוצרי פרסום בהתאם לגובה התקציב הכולל שלך וסך כמות המוצרים המבוקשת:
למשל, אם תקציבך הוא 1000 ₪ וברצונך לרכוש 100 מוצרים, המערכת תאתר עבורך את כל המוצרים בעלות של 10 ₪ למוצר ופחות.
להבדיל מחלוקת כרטיסי ביקור או חלוקת פליירים המונית, שהייתה כלי הפרסום העיקרי [ואולי היחיד היעיל] של עסקים בעבר, כיום ידוע לכל – כי מוצרי פרסום ושיווק הם כרטיסי הביקור החדשים והיעילים ביותר וכמובן, אי אפשר בלעדיהם. ולכן – במאמר זה נדון על מוצרי שיווק מעניינים ואיך הם יגרמו להגדלת הרווחים.
ראשית, מוצרי פרסום ושיווק ניתנים כמתנה ואם הם מושקעים כיאות ואסתטיים – הם בוודאי יזכו לאות הוקרה מצד הלקוחות שלכם, שלא יהססו לפנות אליכם, כאשר יזדקקו לשירותכם.
שנית, לקוחות כיום מעדיפים עסקים ממותגים, עסקים אשר התדמית שלהם חשובה להם, ולכן – גם אם הם עובדים עם ספקים אחרים, לאחר שיקבלו מכם מוצרי פרסום ושיווק מעניינים, אסתטיים ומושכים את העין – סביר להניח, כי הם יפנו אליכם, אפילו מטעמי סקרנות ויבדקו אתכם ואת השירות שלכם.
מוצרי פרסום ושיווק צריכים להבליט נכונה את הלוגו שלכם, אשר הוא מהווה אמצעי זיהוי עיקרי של העסק שלכם; ועל כן, כל מוצרי פרסום ושיווק שתחלקו – ללקוחות, לעובדים, לספקים וכדומה – חשוב מאוד שהלוגו יובלט מאוד, כגון: על עטים, מחזיקי מפתחות, אביזרים למחשב, לוחות שנה ועוד... הפיצו את הלוגו שלכם ועד מהרה הוא יהפוך לסימן ההיכר שלכם ויזהו אתכם רק על פי הלוגו שלכם.
אחת הדוגמאות הנפלאות עבור מוצרי פרסום ושיווק מעניינים היא – עציץ ממותג – כל בעל משרד ישמח לקבל מתנה ועוד עציץ, אשר תמיד מוסיף לאווירה ביתית וחמימה...
ניתן לקנות עציץ נחמד ולהניח אותו בכלי מרשים, אשר על גביו יובלטו פרטי העסק שלכם, הלוגו שלכם ופרטי יצירת קשר עמכם – בוודאי שאין לקוח שיסרב לקבל מתנה שכזאת למשרד שלו ובנוסף, כל אחד שיגיע למשרד של הלקוח שלכם וייגש לראות את העציץ המיוחד שהענקתם לו, יוכל לקרוא עליכם ולהעתיק מן העציץ את הפרטים שלכם.
חשוב מאוד להתאים את מוצרי פרסום ושיווק לאופי הלקוחות, לדוגמא – אם קהל הלקוחות שלכם הוא עסקי, בחרו מוצרי פרסום ושיווק עסקי, כמו – מעמד פתקיות ממו, יומן עסקי וכדומה – ללקוח עסקי לא תשלחו, כמובן, בונבוניירה או הזמנה לספא, למשל...